sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Welcome to Kortrijk

Welcome to Kortrijk! Welcome to the Big Brother House! Acestea fiind spuse...să desfacem bagajele, să ne ştergem lacrimile, să uităm puţin de dor...şi să trăim în Belgia cu toată fiinţa noastră. Mă bucur enorm că am ajuns până aici. A fost greu ...am alergat cu 40 de kg după două trenuri...pe care le-am prins, am coborât de 2 ori în gară...şi era de fiecare dată cea corectă, am fost cazate...camerele sunt simpatice şi am reuşit să mergem chiar şi la cumpărături! Am avut o zi plină! Am trecut graniţa...timpului!
O să-mi fie dor de foarte multe persoane, de foarte multe lucruri, de simple gesturi! O să-mi fie dor de A, de ai mei, de L, de fetele nebune! O să-mi fie dor de zâmbetul său, de îmbrăţişarea sa, de "recunoaşte că am dreptate". Dar 2 luni trec repede, nu? Şi apoi încă 2!
Ar mai fi multe de spus, dar momentan mă aşteaptă nerăbdătoare câteva ore de somn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu