luni, 4 ianuarie 2010

Dorinţe imposibile


În plin An Nou, toate zodiile pământului, aerului, apei şi ale focului îşi fac promisiuni peste promisiuni pe care, cu lacrimi în barbă, îşi şoptesc că o să le onoreze. În acest an cu toţii promitem să:

Berbec: Promit să nu mă enervez decât atunci când nu se mai enervează nimeni. Promit să mă gândesc înainte să intru în eşecuri şi scandaluri, promit să schimb în viaţa mea doar ceea ce ştiu că nu se va schimba peste noapte, promit să nu mă mai grăbesc decât pe trecerea de semafor, promit să-mi fac duşmani doar dintre cei care nu-mi vor binele! (sursa: http://www.garbo.ro/)

Ok, cam asta îmi spun mie astrele...Ca reprezentantă a acestei zodii pot spune doar că promit să nu promit nimic înainte de a fi sigură că mă pot ţine de acea promisiune. De enervat...uhhh, cu siguranţa o voi face. Eşecuri şi scandaluri...hai să zicem că o sa încerc să le evit. De grăbit...hmmm...nu-mi place să alerg prin viaţă, dar când e necesar, acceptăm situaţia. Duşmani nu-mi place să-mi fac...dar ei există!

La sfărşitul anului 2010 vreau să strig tare: "Am reuşit să obţin tot ceea ce mi-am propus, am ajuns acolo unde am vrut şi sunt fericită!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu