miercuri, 12 mai 2010

Imagine mobilă



Niciodată nu am avut o relaţie apropiată cu timpul, nu înţeleg de ce...dar încă din copilărie am avut serioase dispute cu acest individ! Nu-l pot numi duşman, dar nici prieten! Este o cunoştinţă veche, ce mă urmăreşte zilnic şi încearcă să-mi demonstreze, uneori, că este mult mai inteligentă decât mine! Acesta este principalul motiv pentru care am început s-o tratez cu indiferenţă! În final, cu siguranţă, îi voi arăta că am învins!

Uneori ascult cum trece fiecare secundă, ce se va pierde apoi în infinitatea de minute pictate în univers! Fiecare este unică, uneori atât de profundă, alteori rece şi tristă! Încearcă să ne transmită starea din macrocosmos, inperceptibilă altfel! Dacă ochilor noştri le-ar fi permisă vederea, ar putea observa mii de poveşti scrise pe bolta cerească, fiecare realizate cu măiestria noastră de a prelucra timpul! Am putea vizualiza istoria într-o secundă şi, atunci, poate am înţelege de ce suntem atât de mici într-o lume nemărginită!

Cu toate că majoritatea sunt orbi şi surzi în faţa trecerii timpului, el nu uită să-şi îndeplinească meseria! O face de milenii, perfecţionându-şi tehnica de învăluire a omului în mirajul obişnuinţei, prostiei şi uitării! Sunt totuşi persoane care s-au ridicat şi se vor ridica dincolo de spaţiu şi de timp, pentru care nu există început sau sfărşit! Pentru toţi aceia care au luptat pentru eternitate am tot respectul!

Aşa cum spunea Charles Baudelaire "timpul este doar fluviul din care pescuiesc eu", iar folosind cele mai iscusite undiţe, momeala potrivită pentru fiecare eveniment şi având mintea ageră, cu siguranţă vom reuşi să obţinem ceea ce vrem! Singurul lucru pe care îl vom pierde cu certitudine este timpul, motiv pentru care trebuie să profităm de fiecare clipă pentru a ne construi propria poveste din univers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu