miercuri, 5 mai 2010

Retrospectivă




Când am venit în Belgia nu ştiam la ce să mă aştept! Obţinusem bursa în aprilie 2009, era ianuarie 2010 când am ajuns în BBH. În toată perioada 04.09-01.10 nu m-am gândit o clipă  la cât de mult m-ar putea influenţa o astfel de experienţă. Însă am venit aici cu o dorinţă mare de cunoaştere!

În ultimele 3 luni mi-am făcut prieteni, cu siguranţă şi duşmani. Cred că este firesc, motiv pentru care nu mă deranjează! Am petrecut momente frumoase cu Erasmuşii din Kortrijk, momente pe care le voi păstra în memorie toată viaţa. A fost o perioadă plină de descoperiri! Culturi noi, oameni noi, idei noi, petreceri diverse, călătorii multe! Mi-am îmbunătăţit nu engleză, cum ar fi fost de aşteptat, ci spaniola! Am început să utilizez uneori spanglish sau romspanish! Am gustat din berea si ciocolata belgiană, vinul, brânza sau cartofii franţuzeşti, mancarea spaniolă făcută de Emilio sau Ernesto! Am avut petreceri spaniole, Jombe şi Borja ne-au cântat la chitară, noi am încercat să-i ajutăm cu vocea, iar Pablo ne-a făcut Sangria! Am fost pe 14 februarie la ziua unui rocker, într-un club special, plin de persoane high, dar era singurul deschis duminica şi ne-au primit cu braţele deschise.M-am plimbat cu bicicleta la 5 dimineaţa, după petrecerile din oraş, încercând să ajung împreună cu prietenii mei în siguranţă acasă! A fost ok, de obicei nu există maşini la ora aia! Am fost într-o noapte Justin Timberlake şi am cucerit multe fete! Am făcut super multe lucruri pe care acasă nu le-aş fi făcut! Am făcut atât de multe în ultimele luni încât aş putea sa scriu sute de pagini! 

Mă bucur enorm că am ajuns aici, că am avut oportunitatea să cunosc toţi oamenii aştia, că am legat prietenii şi că încă mai am 2 luni de Erasmus! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu